måndag 18 juli 2011

mmm. Scampi.



Riv av plåstret. damma av växelspaken, släng på en till fiskpinne. knyt foppatofflorna, sluta rota på farmors vind. Petat färdigt mig i näsan och är bakom den fiktiva ratten igen. får se hur många år det krävs för att komma tillbaka igen efter det här :)

Konceptmodellering är mitt yrke. Scania för tillfället. innan dess Österrike på Magna och innan dess BMW i München. Sjuuuuuuka månader men åtminstonde tillbaka i Sverige igen.

Bor alltså som ovan nämnt i Södertälje. Låt mig berätta om Södertälje. Det är banne mig inte intressets och konstruktivitetens högborg. En huvudgata. nitioelva pizzerior och ett mcdonalds.
tolv frisörer som alla tycks stänga jämt. Stockholm bakom hörnet vilket inte alls gör det bättre. Men jobbet är massa skoj och håller mig från att torka ut komplett kreativitetsmässigt.

får nog ta och kalla det här för en semesterblogg för jag tycks alltid gå på semester varje gång jag får för mig att skriva här.

oooh. testade google+ idag. vet inte riktigt hur bu eller bä det är men ett svagt hopp tänds för att äntligen kunna avvänja sig lite från fejjan som bara börjar bli tragiskt tråkigt.



1 kommentar:

Sandra Kivi sa...

lättelse: du bor inte i södertälje. du bor i göteborg. tack.