söndag 4 januari 2009

där nicklas inte blir torr bakom örat


Hej o hopp.
min telefon fick igår (i brist på annat att göra) för sig att skicka 200+ sms till louise,
alla tomma förutom ett ensamt plustecken. Efter mycket sjå och panikringande till Tre
blev jag av med min sms terror.

Eftersom mina öron blödde av alla meddelanderapporteringar
stängde jag av ljudet, vilket såklart resulterade i att jag vaknade 15:45 idag.
dålig start...

...Efter att tagit mig själv i kragen och fått i mig en kopp körsbärskaffe vilket var det enda som fanns hemma (ingen höjdare) bar det av till Louise som skulle klippa mig, vilket hon också bokstavligt gjorde (i örat x2). Vingklippt men nyfriserad åkte vi hemm till Andreas och kollade
koreansk godzilla (gives tung) skräckis: "the host" och chillade med ödlor och den första katten jag inte fått ilningar i själen av på länge. mys pys.

1 kommentar:

Anonym sa...

har ditt öra läkt? :)
skriv mer i din fina blogg tycker jag!