torsdag 12 februari 2009

Där nicklas är sned...samt sömndepreverad.


Jag kanske är lite småbitter såhär i efterskedet av ett treårigt förhållande men å så trött jag är på fasader. Över-intressanta genomskinliga fasader påklistrade på människor som inte håller upp alls. En konstant ström av personlighets promotning. Få två personligheter för priset av en!! Skitsnack. jag vill ha rått naket och personligt för omväxlings skull. för jag vågar fan inte. snälla någon skrik åt mig ,slå mig
behöver känna någonting nytt.

Vintern kommer alltid närmre och närmre innanför huden innan den försvinner
ge mig åtminstonde något annat än tio nyanser av vitt.

Nattjobb. pust... värre mindfuck får man leta efter.
God natt/Morgon /Maple



P.S bifogar en bild på min kamrat Bill som jobbade inom porrindustrin på det glada 70 talet.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Din kompis Bill är möjligen inte singel? ;)

Township.of.Maple sa...

jo det är han faktiskt. ska jag presentera er? :D

Anonym sa...

NÄ VET DU VAD! han är ju redan paxad! vad fan är det här för stil? jag kanske har verkat trevlig och snäll men lovar du bort bill så ska du få se på andra bullar :D

Township.of.Maple sa...

oj, nu vart det hetlevrat. lugn nu, inge bråk över stackars Bill. han kan nog krama er båda. förresten Lou så har du ju Göteborg-Nils att ta hand om :D

Anonym sa...

du slet orden från fingertopparna på mig, det där med vintern och vitt. herreminjeh.

du är dock saknad. och vi borde hänga. du vet, öl och stämbandsvibrationer. KRAM!