fredag 20 februari 2009

Där självkänslan är tillbaka och hälsar på

Då var det dags igen. Ännu en varning för "hemmakväll" där försäljarna lurar i hörn och attackerar utan minsta förvarning. en hyrfilm förvandlades till fyra köpfilmer och en påse godis. ush vad jag igentligen inte har råd. och ingen karateClaes denna gång

Idag jobbar jag natt (hmm). Ska bli roligt och se om det blir kaskadtankar och depp
eller nattgympa och dans på jobbet den här gången. Blir nästan jämt antingen eller :)
Ska kolla på Six feet under ännu en gång i självterapeutiska syften så det kanske blir
depp. men om jag känner för något muntrare så har jag "control" dokumentären om Ian Curtis liv tills han hängde sig. kan ju va skoj.

broder varit förbi och diskuterat över en kopp kaffe. vi startade en retorisk tävling
om moral och etik. jag fick axla rollen som brunskjorta. Roligt att diskutera för diskutionens skull utan att behöva tänka på vad man säger för strunt haha. i fascismens tecken lånade jag
ut "Salo, sodoms 120 dagar" till broder för lite lätt filmmys med familjen. tur det, om jag
tittat på den under natten så hade gränsen varit en kvark. nä nu ska det bli mer kaffe. tjoho.
/Maple

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå där, hur har du lyckats förvandla din blogg såhär? på ett kick... Jag som har kämpat i veckor med att få rubriken centrerad, haha.

Hoppas det blev nattgympa och dans :D lät liksom lite roligare.

Township.of.Maple sa...

nä jag vet inte. lekte runt lite. måste dock ändra om igen. blivit nå skumt med raderna :(

claes larsson sa...

berätta mer om karateClaes! vem är jag?
var salo en av de där fyra filmerna du köpte? haha roligt

Township.of.Maple sa...

haha jo karateclaes är supersnubben som försvarade mig förra gången på hemmakväll med en roundkick. är ohyggligt lik dig förövrigt :) filmerna jag köpte var
"Salo sodoms 120..." "control" "Im not there(i plåtlåda)" och spirited away för att jag skämdes över att ha snott idas version i typ ett år haha