lördag 21 februari 2009

Sveda, Värk, tankeställare och en badanka!

Ah! uppe med...fladdermusen. första natten avbetad. ingen nattjumpa tyvär,
jag råkade gå till ica igår innan jag gick till jobbet och jag var aphungrig
och jag vet inte riktigt vad som är värst: att jag köpte så mycket mat
eller att jag faktiskt smällde i mig (nästan) allt. bild bifogas.
summa sumarum resulterade det i en dundervärk i min stackars förvånade mage.
Nu ska jag och mina badankor dusha inför ännu ett dödsmarathon(six feet under)
måste ladda hem en muntrare serie nästa gång.

har förövrigt i min nördighet blivit peppad på krypton
så det är dags för Staden av Lönn att annordna sin första tävling

KRYPTO: BU GHXXD HQ IUAJD?

skicka adress och rätt svar till Nicklas.poress@gmail.com så kommer en kexchocklad på posten :D

ber förövrigt om ursäkt för hullret om bullret med rader som råder (haha vilken sjuk mening)
jag är i ombyggnadstankar med bloggen och något har gått söder. skall åtgärdas så snart jag har tid

4 kommentarer:

Anonym sa...

eksnak dårtlednogån näotpyrk ttidasöl stakcyletni rrävytrah arögtta togånåf elluksud ttaetknät erardnavttananejt

claes larsson sa...

är bara att håva fram kexchokladen. kolla mailen!

claes larsson sa...

tjusigt du fått på bloggas förresten!

Anonym sa...

www.scrapblog.com :)