onsdag 4 mars 2009

halsont, pasta, snor men sparsmakat på göteborgsfronten

Jag har varit i göteborg. Där hände massa skoj och mången äventyr. Inga av dom kommer dock att tas upp här och nu. Jag skriver detta nära förkylningsdöden och med snörvlet och gråten i den mycket svullna halsen släpper jag lös ett rosslande skratt åt pastamärcet marco som tagit stackars Super Mario till fånga, berövat honom hans mössa och våldtagit hans varumärke (för 3kr påsen)
stackarn. Men han är iallafall inte förkyld...


om någon vill veta mer om vad som hände i göteborg eller se bilder. se då The Lous länk till höger
jag ska gå och snyta mig... /Maple

4 kommentarer:

Anonym sa...

och om han skulle råka bli förkyld så har han iaf en väldigt grann snorbroms. btw, vilken härlig inlevelse, mr. leif-erick. kunde riktigt höra slemmet rossla i din hals. blä. skynda nu :) din slempropp!

Anonym sa...

Jag kanske ska komma och besöka dig när du sover så jag får se dina dubbla rondater.. har aldrig sätt en sådan volt förut så det ska bli intressant att veta hur den går till! ;) Krya på dig!

Malin sa...

du har blivit utmanad i min blogg!

Township.of.Maple sa...

ojojoj utmaningar, besök när jag sover och snorbromsar. så fantastiskt. ska titta om utmaningen bums. måste dock detektiv-arbeta mig fram till din blogg mayline