lördag 21 juni 2008

Då det va grillning och öl.

Igår va det midsommar. solen var uppe som längst och blommor under kudden gav förslag på framtida partners.

Vaknade först 16:30, undrandes hur inte "Morgonstund har guld i mun Claes" lyckats vakna
innan mig. For iväg som ett skott mot Louise.
Välkomstdrink, Dresdendolls, Edith piaf och
Galet god mat med massa kött samt Louise´s spektakulära Loaded potato-skins
(möööms!)

Presenterades sedan för Louise´s gode vän Boris som sköljdes ner med stort obehag (+salt&citron). Jag, som inte druckit något med alkoholhalt över 10% på alldeles för länge,
kände mig alldeles varm i magen. :D

Träffade en massa människor på bussen och en gravid tjej som tyckte jag glömt bort henne
alldeles för många gånger. Kommer faktiskt inte ihåg vad hon heter ännu. Tror vi var grannar
nån gång...

När det var dags för taxi hem fick vi reda på det ganka intressanta faktumet att: om jag uppgav namnet Nicklas skulle taxin ta 60minuter och tanten i luren lät högst ohövlig. När jag däremot tröttnade på att gå (sisådär några steg senare) och ringde igen, men den här gången uppgav namnet Mutti, skulle det helt plötsligt ta 20. sweet!. 22minuter senare. Hemma, munchies och
sömn!

sitter nu och funderar på om jag behöver äta idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

ååh det är så soft att du skriver blogg. mycket mycket välkommet. lägger till en länk till din blogg från min. gör gärna detsamma!
/clejs