lördag 14 juni 2008

då en massa eloge ges ut till alla delaktiga!

Resan tillbaka till saniteten dom senaste veckorna har varit minst sagt intressant och trevlig. Allt otrevligt till trots. skönt att veta att mysigt folk finns.

Haft hot and sexy Shilpa med världens bästa Lurbidurb, och jag måste säga att för en människa som antagligen hade varit mer flexibel och vig som stelopererad så gjorde jag nog ganska bra ifrån mig ändå :) pizza, wow och politiska disskutioner med toffe och patrik har även varit intressant.
shoppande av diverse nödvändiga (och onödiga) saker, och planerande av semester. jättetack för allt upppeppande goda kamrater! Det har gjort en högst otrevlig tid lite finare i kanten.
Ser nu fram emot att se Louise dansa på bardisken med kobojsar-hatten och ha grillparty hos Nisslas (och gnälla till mig lite tub-åkande i det förhoppningsvis tokvarma vädret som jag ska ha under min semester.

peace!

(tycker förövrigt att ordet "upppeppande" har alldeles för många "p"n i det. och att serien "Freaks and geeks" tog alldeles för mycket dopamin av min hjärna. undrar om jag någonsin kommer må lika myspys igen)

Inga kommentarer: