torsdag 26 juni 2008

ZzzzZzzzZzzz

Solen är semi-framme det är semi-kallt och jag mår semi-illa.
väcks av tant som plingar på dörren och ropar "alexandra!".
efter en stunds knakande i min nyvakna hjärna bestämmer jag mig för att ignorera tant Pling
och somna om, orkar inte bry mig idag...

vaknar sisådär en timme senare och upptäcker att hela lägenheten (som vanligt) luktar mat.
fyllematlagning är ett tveksamt sätt att sluta en kväll på. Får försöka ha det i åtanke nästa gång.

Funderar på att kolla på en film, ja jusst ja. på den noten vill jag gärna ta tillfället i akt och varna för Wonder-försäljaren på "hemmakväll" har aldrig sett på maken. ett stycke film vart nio filmer + 1kg godis + chips + 1,5l cola. han tyckte dessutom att jag hade fel efternamn på mitt leg
efterssom jag hette Sanderson i hans register som han sa va polisens register. Han rekomenderade fängelse... Claes hoppade upp och utförde en klockren roundkick som fick hans huvud att lossna och alla dansade för vi var äntligen fria

nu en dunderskål med rice crispies. intravenös kaffedos skulle hjälpa. slut på kanyler. attans
får bli vanlig mugg igen. wiiiii!

/Maple

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jag har kanske tappat minnet men jag minns ingen roundkick. =P jaja drömma kan kvinna iaf.
/clejs