fredag 13 juni 2008

Då polisen ställde frågor och semestern snart började

Snurrigt värre. totalkaos i huvudet. oväntade polissamtal om saker man trott varit avslutade.
vet inte riktigt vad som händer runtomkringmig nu. och ännu mindre vet jag vem jag borde lyssna på. det kissregnar ute och 75kvadrat känns lite för stort en grå dag som denna.

folk är ute och festar och vissa är på festivaler. jag sitter och väntar på att jobba. uffa. Men på måndag har jag semester och regnet kommer försvinna, solsken och bad. cyckelsemester med Claes och oväntat nog har jag hittat en star trek box hemma hos Toffe som jag bara sett en gång, Mums. kanske ska ta en weekend med Klättermusen till något soligt land också om plånboken håller sig vid liv. håll ut plånboken!!

haha Toffe har Lv70 kalas på måndag. då hans wowande nått halvårsgränsen.

Inga kommentarer: