måndag 9 mars 2009

äh för mycket för att summera

Argh!. i mina sällsamma äventyr denna helg har jag varit på vilda eskapader ute i den världskända metropolen Sandvikens alkohol oaser. jag vart introducerad till den magiska Ray Lamontage. bjuden på så mycket whiskey att huvudet snurrade och jag började tycka om rush (!?). haha (lyssna på the necromancer!)
Jag fick se en högst oanad sida av folk över 30 som jag såhär i eftertanke väljer att glömma. Fick hålla i ormar. gissa dåliga låtar. stjäla vin från sovande systrar. träffa trevligt folk som lät mig sova över när jag fann mig själv två mil utanför sandviken. jusst ja o så har jag sjungit sjungit och sjungit. vilket resulterade i en mycket fin hes stämma som nu typiskt nog har försvunnit. skall åtgärdas snarast. fast nu jobbar jag i sju dagar i sträck. och det, mina vänner, suger....

out/ Maple

3 kommentarer:

Anonym sa...

hoho, jag vill höra alla detaljer sen när den telefon väljer att fungera igen :D

Anonym sa...

Ojoj, vilken helg! :) Du måste tänka positivt, jobbet suger ju mindre för varje dag som går för ledigheten kommer närmare och närmare! Ett glad tips är att äta allt som man tycker speciellt mycket om, det brukar hjälpa på mig! :) Hihi!

Township.of.Maple sa...

det skall jag komma ihåg. vart är smörgåstårtorna när man behöver dem mest?