torsdag 26 mars 2009

som en solstråle såhär i mörkret

Låter bäst och mest i mina öron för tillfället:

Bob Hund - folkmusik för folk som inte kan bete sig som folk
Martha Wainwright - i know youre married but i´ve got feelings to
Goldfrapp - Seventh tree


Mums!

Nu är jag ledig igen. Mucho mucho att göras och för lite tid att göra det. Attans!
Iväll kommer lönen. Dvs ikväll förvinner lönen och tar räkningarna med sig.
och man får en hel månad att förtjäna nya. well well.
Jag har kommit underfund med att mina år som sorglig emo-kid med svart hår
och stjärnor under ögonen knappt finns dokumenterad på bild. måste ta mig hem till mor
och gräva i fotolådan lite. kanske läggs det upp lite bilder sen, vi får se hur jag reagerar när jag väl ser dom :)

förövrigt kommer Bon iver och Beirut till way out west. mycket bra bandval götet!

/Maple

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det måste du bara bjuda på OAVSETT. Och ja, mycket bra band dit. Way out west kommer blir fantastiskt.

Malin sa...

tja! ville bara berätta att jag läser och har länkat. och att jag har lyssnat sönder "josephine" :)

claes larsson sa...

hej hopp. roliga musikval. gillart! ska du med på WOW? jag hade tänkt åka. måste dock vänta med att köpa biljett till skatteåterbäringen kommer så får hoppas att det finns kvar då. jajajajaja babbel babbel babbel.

Anonym sa...

Vet inte riktigt hur det blir. Way out west har bra bokningar men Arvika har helt sjuka bokningar iår. Antar väll att plånboken bestämmer

Lou sa...

hur understår du dig att kalla ditt forna jag för emo? vi vet mycket väl att fallet inte var så just då...

Anonym sa...

har hittat lite halv-emo bilder på dig haha, vågar du?
/anki