söndag 15 mars 2009

snart renlighet,rakhyvel och mums!

Nu har jag haft min iPone i snart en vecka och det överpepp en ny pryl för med sig borde ha lagt sig vid det här taget. Så är inte fallet såklart. Fortfarande lika förtjust och uppspelt varje gång jag tar upp den och hittar nya roliga småsaker som gör vardagen lite ljusare. Under denna vecka som bestått av mest arbete, sunk och (försök till) sömn har jag nog lyssnat på fler skivor och ny musik än vad jag gjort på det senaste halvåret. Förlåt Claes att det tog så lång tid men "illinois" skivan med suffjan stevens ÄR ett fullkomligt mästerverk.

Nu jobbar jag förmiddag och har en eftermiddag kvar på den här mycket tråkiga veckan och framför mig väntar ledighet. Min rakhyvel ska få känna att den lever och Nicklas ska fira med rödvin och mys. O pasta ska inte stå på menyn. Inte mums längre :( tjo!!

känner mig som huvudrollsinnehavare i en zombiefilm. trött, orakad, spruckna läppar och allmänt flottig. för så är zombies...


..............god morgon zombie!...................

7 kommentarer:

Anonym sa...

hihi. fin bild ^^
men du nickepicke, vad gör du den 28:e mars då måntro? det är nämligen så att ett ytterst roligt band spelar på lillpuben då. Porrkestern, om du minns dem? Sami som typ lekte lärare med oss i ettan du vet, spelar ju med dem. så jag tänkte att du kanske ville hänga på liksom ? :) call me! /Anna

Township.of.Maple sa...

ojojoj vad alla drar i mig just den 28:e Lou´s lillesyster-yster har föreställning. Jobbarkompisar som insisterar och nu Porrkestern. jag får nog återkomma på den punkten

Anonym sa...

tomteskägg var väl lite att ta i tycker jag :)

Anonym sa...

Fin slusk på bilden du! :) Haha, mycket som händer den 28 ser jag. Du kanske ska prova kloning? Två kopior av dig själv så fixar det sig nog! :) Om inte jag också skulle komma med ett förslag som äger rum den 28? hmmm?

Township.of.Maple sa...

tja föreslå du :D men om folk hade kunnat göra saker på andra datum med, hade det varit enklare haha

claes larsson sa...

JAAAA! Äntligen. Vad trevligt att du tog tag i den... Och ännu roligare att du tycker om den. Hörru föresten, när ser man av dig?

Township.of.Maple sa...

antagligen när vi båda har pengar :)